Zbiornik na diesel, w kontenerze morskim

Zbiornik na diesel, w kontenerze morskim - dla kogo?

PRODUKT W GOTOWEJ KONFIGURACJI, Z SZYBKIM TERMINEM REALIZACJI

Zbiornik na diesel, w kontenerze morskim to rozwiązanie to jest idealne dla podmiotów, które potrzebują łatwo dostępnego, mobilnego i efektywnego pod względem kosztowym dostępu do paliwa, niezależnie od lokalizacji oraz warunków zewnętrznych. Najczęściej są to małe i duże firmy, które operują w branżach o wysokiej intensywności zużycia oleju napędowego, np. firmy budowlane, gospodarstwa rolne, służby ratownicze i wojsko, firmy transportowe i inne przedsiębiorstwa dysponujące flotą własną, parkiem maszyn czy zapleczem awaryjnym w postaci agregatów prądotwórczych. Ich specyfika działania wymaga, by:

  • źródło paliwa znajdowało się jak najbliżej, najlepiej w miejscu prowadzonej działalności,
  • wykorzystywana infrastruktura paliwowa gwarantowała bezpieczeństwo ekologiczne i operacyjne,
  • możliwe było zachowanie niezależności energetycznej, zwłaszcza gdy firmy te działają w trudnych, odizolowanych lokalizacjach,
  • stosowane były rozwiązania, które gwarantują elastyczność, optymalizację kosztów oraz eliminują konieczność wykonywania czasochłonnych prac budowlano-montażowych.

Stalowy zbiornik na diesel z systemem dystrybucji paliwa, zabezpieczony w kontenerze morskim, to praktyczny i ekonomiczny produkt, który odpowiada na potrzeby wielu branż, zapewniając łatwość użytkowania i długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.

 

SZYBKO – EKONOMICZNIE – WYGODNIE

Zamów dziś, dostawa w ciągu 7 dni od podpisania zamówienia!

 

Zbiornik na diesel w kontenerze morskim | Ekonstal

ico

Stalowy zbiornik na diesel, zlokalizowany w kontenerze morskim - specyfikacja

Opis techniczny

Informacje ogólne

  • zbiornik przystosowany do magazynowania oleju napędowego
  • standardowy kontener morski 20 stopowy, w kolorze RAL 7015

Kształt zbiornika

Zbiornik walcowy (cylindryczny) poziomy

Objętość zbiornika [m3]

10 m3

Średnica zbiornika [mm]

2000 mmn

Temperatura
pracy zbiornika [°C]

od -20 do +50oC

Liczba płaszczy zbiornika

dwupłaszczowy

Liczba komór w zbiorniku

1

Norma

  • zbiornik – wykonany zgodnie z normą EN 12285-2
  • kontener – zgodnie z normami: ISO 668, ISO 1161, ISO 1496-1, ISO 6346

Materiał

  • zbiornik – atestowana stal węglowa
  • kontener – wysokogatunkowa stal, podłoga z wytrzymałej sklejki o grubości 28 mm

Wymiary kontenera

  • wysokość: 2 591 mm
  • szerokość: 2 438 mm
  • długość: 6 058 mm
  • szerokość otworu drzwiowego: 2 286 mm
  • wysokość otworu drzwiowego: 2 278 mm

Zabezpieczenie
zewnętrzne zbiornika

Powłoka polimocznikowa w klasie C3 wg PN-EN ISO 12944-2

Zabezpieczenie
wewnętrzne zbiornika

opcja dodatkowa

Informacje ogólne

  • zbiornik przystosowany do magazynowania oleju napędowego
  • standardowy kontener morski 20 stopowy, w kolorze RAL 7015

Kształt zbiornika

Zbiornik walcowy (cylindryczny) poziomy

Objętość zbiornika [m3]

10 m3

Średnica zbiornika [mm]

2000 mmn

Temperatura
pracy zbiornika [°C]

od -20 do +50oC

Liczba płaszczy zbiornika

dwupłaszczowy

Liczba komór w zbiorniku

1

Norma

  • zbiornik – wykonany zgodnie z normą EN 12285-2
  • kontener – zgodnie z normami: ISO 668, ISO 1161, ISO 1496-1, ISO 6346

Materiał

  • zbiornik – atestowana stal węglowa
  • kontener – wysokogatunkowa stal, podłoga z wytrzymałej sklejki o grubości 28 mm

Wymiary kontenera

  • wysokość: 2 591 mm
  • szerokość: 2 438 mm
  • długość: 6 058 mm
  • szerokość otworu drzwiowego: 2 286 mm
  • wysokość otworu drzwiowego: 2 278 mm

Zabezpieczenie
zewnętrzne zbiornika

Powłoka polimocznikowa w klasie C3 wg PN-EN ISO 12944-2

Zabezpieczenie
wewnętrzne zbiornika

opcja dodatkowa

Standardowe wyposażenie

  • Właz DN 600 z uszczelką – 1 szt
  • Właz w dachu kontenera umożliwiający dostęp do zbiornika – 1 szt
  • Rura zalewowa DN 50 z zamknięciem typu Camlock oraz z atestowanym zaworem przeciwprzepełnieniowym – 1 szt
  • Rura ssąca DN 25 z zaworem zwrotnym przyłączona do dedykowanego dystrybutora – 1 szt.
  • Króciec oddechowy DN 50 z wyprowadzeniem poza obrys kontenera – 1 szt.
  • Króciec pomiaru ręcznego DN 50 zamknięciem typu camlock – 1 szt.
  • Króciec pomiaru elektronicznego wyposażony w system pomiaru poziomu medium oraz detekcji wycieku
  • Mufa DN 25 umożliwiająca przyłączenie dodatkowego oprzyrządowania pomiarowego
  • Stopy fundamentowe – 2 szt.
  • Skrzynka elektryczna z wyłącznikami nadprądowymi, wyłącznikiem różnicowym oraz gniazdami elektrycznymi – 1 szt.
  • Przyłącze elektryczne CEE 230V do podłączenia źródła zasilania – 1 szt.
  • Uchwyt w ścianie kontenera do podłączenia uziemienia – 1 szt.
  • Dystrybutor paliwa o wydajności 72 l/min z wężem o długości 4 metrów oraz pistoletem samo-odbijającym
  • Mocne oświetlenie wewnętrzne w energooszczędnej technologii LED, załączane przy pomocy czujnika ruchu, o długim czasie świecenia
  • Kratki wentylacyjne w ścianach kontenera, umożliwiające dostęp świeżego powietrza do wnętrza

Dodatkowe opcje

  • Zabudowa dla skrzynki elektrycznej, gwarantująca zabezpieczenie przed dostępem do sekcji elektrycznej przez osoby niepożądane
  • Dystrybutor  PIUSI, model CUBE 70
  • System detekcji wycieku firmy SGB, z komunikacją GSM (informacja o wycieku via SMS)
  • Wspornik do przymocowania długiego węża na bębnie
  • Elektroniczny system przeciwprzepełnieniowy AFRISO, model GWG
  • Wanna ociekowa na podłodze kontenera (umieszczona pod dystrybutorem oraz przyłączem zalewowym), z ocynkowaną kratą WEMA

Zalety stalowego zbiornika na diesel, umieszczonego w kontenerze morskim

Mobilność i łatwość transportuDzięki umieszczeniu zbiornika na diesel w kontenerze morskim 20-stopowym, transportowanie go jest proste, zarówno drogą lądową, jak i morską. Standardowe wymiary kontenera morskiego pozwalają na wykorzystanie szerokiej gamy urządzeń transportowych, tj. sztaplarki, suwnice, wozy bramowe, HDS czy side loadery, co znacząco zwiększa elastyczność i efektywność logistyczną.
Szybka instalacjaSolidna konstrukcja kontenera morskiego gwarantuje, że ten zbiornik na diesel może być ustawiony praktycznie w każdych warunkach terenowych, co znacznie upraszcza instalację i redukuje koszty prac montażowych. Do posadowienia tego zbiornika nie jest wymagane wykonanie czasochłonnego i pracochłonnego fundamentu.
Kompletny produkt, gotowy do natychmiastowego użyciaStalowy zbiornik wyposażony jest w pełne oprzyrządowanie, takie jak dystrybutor paliwa, automatyka wykrywająca wyciek paliwa oraz oświetlenie. Dzięki temu jest gotowy do natychmiastowego użytku. Konstrukcja wymaga jedynie przyłączenia instalacji uziemienia o odpowiedniej rezystancji oraz podłączenia źródła zasilania.
Zwiększone bezpieczeństwo operacyjneUmieszczenie zbiornika w zamkniętym kontenerze morskim ogranicza dostęp osób niepowołanych i chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz kradzieżą, a także przed wpływem ekstremalnych warunków klimatycznych.
WielozadaniowośćMoże służyć jako magazyn paliwa, niezależna, samoobsługowa stacja paliwowa do zaopatrywania floty własnej, czy też zabezpieczenie paliwa dla generatorów awaryjnych. Po opróżnieniu, konstrukcję łatwo przetransportować w inne miejsce, w którym jest aktualnie potrzebny.
Optymalizacja kosztówUstandaryzowana konstrukcja i wyposażenie, uproszczona do minimum instalacja, mobilność oraz krótki termin dostawy od momentu zamówienia sprawiają, że jest to produkt wysoce ekonomiczny. Gwarantuje solidną jakość, niezawodność i spełnianie standardów bezpieczeństwa, bez konieczności inwestycji dużej ilości czasu, pracy i kapitału.