Zbiornik na diesel, w kontenerze morskim - dla kogo?
PRODUKT W GOTOWEJ KONFIGURACJI, Z SZYBKIM TERMINEM REALIZACJI
Zbiornik na diesel, w kontenerze morskim to rozwiązanie to jest idealne dla podmiotów, które potrzebują łatwo dostępnego, mobilnego i efektywnego pod względem kosztowym dostępu do paliwa, niezależnie od lokalizacji oraz warunków zewnętrznych. Najczęściej są to małe i duże firmy, które operują w branżach o wysokiej intensywności zużycia oleju napędowego, np. firmy budowlane, gospodarstwa rolne, służby ratownicze i wojsko, firmy transportowe i inne przedsiębiorstwa dysponujące flotą własną, parkiem maszyn czy zapleczem awaryjnym w postaci agregatów prądotwórczych. Ich specyfika działania wymaga, by:
- źródło paliwa znajdowało się jak najbliżej, najlepiej w miejscu prowadzonej działalności,
- wykorzystywana infrastruktura paliwowa gwarantowała bezpieczeństwo ekologiczne i operacyjne,
- możliwe było zachowanie niezależności energetycznej, zwłaszcza gdy firmy te działają w trudnych, odizolowanych lokalizacjach,
- stosowane były rozwiązania, które gwarantują elastyczność, optymalizację kosztów oraz eliminują konieczność wykonywania czasochłonnych prac budowlano-montażowych.
Stalowy zbiornik na diesel z systemem dystrybucji paliwa, zabezpieczony w kontenerze morskim, to praktyczny i ekonomiczny produkt, który odpowiada na potrzeby wielu branż, zapewniając łatwość użytkowania i długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.
SZYBKO – EKONOMICZNIE – WYGODNIE
Zamów dziś, dostawa w ciągu 7 dni od podpisania zamówienia!
Stalowy zbiornik na diesel, zlokalizowany w kontenerze morskim - specyfikacja
Opis techniczny
Informacje ogólne
- zbiornik przystosowany do magazynowania oleju napędowego
- standardowy kontener morski 20 stopowy, w kolorze RAL 7015
Kształt zbiornika
Zbiornik walcowy (cylindryczny) poziomy
Objętość zbiornika [m3]
10 m3
Średnica zbiornika [mm]
2000 mmn
Temperatura
pracy zbiornika [°C]
od -20 do +50oC
Liczba płaszczy zbiornika
dwupłaszczowy
Liczba komór w zbiorniku
1
Norma
- zbiornik – wykonany zgodnie z normą EN 12285-2
- kontener – zgodnie z normami: ISO 668, ISO 1161, ISO 1496-1, ISO 6346
Materiał
- zbiornik – atestowana stal węglowa
- kontener – wysokogatunkowa stal, podłoga z wytrzymałej sklejki o grubości 28 mm
Wymiary kontenera
- wysokość: 2 591 mm
- szerokość: 2 438 mm
- długość: 6 058 mm
- szerokość otworu drzwiowego: 2 286 mm
- wysokość otworu drzwiowego: 2 278 mm
Zabezpieczenie
zewnętrzne zbiornika
Powłoka polimocznikowa w klasie C3 wg PN-EN ISO 12944-2
Zabezpieczenie
wewnętrzne zbiornika
opcja dodatkowa
Informacje ogólne
- zbiornik przystosowany do magazynowania oleju napędowego
- standardowy kontener morski 20 stopowy, w kolorze RAL 7015
Kształt zbiornika
Zbiornik walcowy (cylindryczny) poziomy
Objętość zbiornika [m3]
10 m3
Średnica zbiornika [mm]
2000 mmn
Temperatura
pracy zbiornika [°C]
od -20 do +50oC
Liczba płaszczy zbiornika
dwupłaszczowy
Liczba komór w zbiorniku
1
Norma
- zbiornik – wykonany zgodnie z normą EN 12285-2
- kontener – zgodnie z normami: ISO 668, ISO 1161, ISO 1496-1, ISO 6346
Materiał
- zbiornik – atestowana stal węglowa
- kontener – wysokogatunkowa stal, podłoga z wytrzymałej sklejki o grubości 28 mm
Wymiary kontenera
- wysokość: 2 591 mm
- szerokość: 2 438 mm
- długość: 6 058 mm
- szerokość otworu drzwiowego: 2 286 mm
- wysokość otworu drzwiowego: 2 278 mm
Zabezpieczenie
zewnętrzne zbiornika
Powłoka polimocznikowa w klasie C3 wg PN-EN ISO 12944-2
Zabezpieczenie
wewnętrzne zbiornika
opcja dodatkowa
Standardowe wyposażenie
- Właz DN 600 z uszczelką – 1 szt
- Właz w dachu kontenera umożliwiający dostęp do zbiornika – 1 szt
- Rura zalewowa DN 50 z zamknięciem typu Camlock oraz z atestowanym zaworem przeciwprzepełnieniowym – 1 szt
- Rura ssąca DN 25 z zaworem zwrotnym przyłączona do dedykowanego dystrybutora – 1 szt.
- Króciec oddechowy DN 50 z wyprowadzeniem poza obrys kontenera – 1 szt.
- Króciec pomiaru ręcznego DN 50 zamknięciem typu camlock – 1 szt.
- Króciec pomiaru elektronicznego wyposażony w system pomiaru poziomu medium oraz detekcji wycieku
- Mufa DN 25 umożliwiająca przyłączenie dodatkowego oprzyrządowania pomiarowego
- Stopy fundamentowe – 2 szt.
- Skrzynka elektryczna z wyłącznikami nadprądowymi, wyłącznikiem różnicowym oraz gniazdami elektrycznymi – 1 szt.
- Przyłącze elektryczne CEE 230V do podłączenia źródła zasilania – 1 szt.
- Uchwyt w ścianie kontenera do podłączenia uziemienia – 1 szt.
- Dystrybutor paliwa o wydajności 72 l/min z wężem o długości 4 metrów oraz pistoletem samo-odbijającym
- Mocne oświetlenie wewnętrzne w energooszczędnej technologii LED, załączane przy pomocy czujnika ruchu, o długim czasie świecenia
- Kratki wentylacyjne w ścianach kontenera, umożliwiające dostęp świeżego powietrza do wnętrza
Dodatkowe opcje
- Zabudowa dla skrzynki elektrycznej, gwarantująca zabezpieczenie przed dostępem do sekcji elektrycznej przez osoby niepożądane
- Dystrybutor PIUSI, model CUBE 70
- System detekcji wycieku firmy SGB, z komunikacją GSM (informacja o wycieku via SMS)
- Wspornik do przymocowania długiego węża na bębnie
- Elektroniczny system przeciwprzepełnieniowy AFRISO, model GWG
- Wanna ociekowa na podłodze kontenera (umieszczona pod dystrybutorem oraz przyłączem zalewowym), z ocynkowaną kratą WEMA
Zalety stalowego zbiornika na diesel, umieszczonego w kontenerze morskim
Mobilność i łatwość transportu | Dzięki umieszczeniu zbiornika na diesel w kontenerze morskim 20-stopowym, transportowanie go jest proste, zarówno drogą lądową, jak i morską. Standardowe wymiary kontenera morskiego pozwalają na wykorzystanie szerokiej gamy urządzeń transportowych, tj. sztaplarki, suwnice, wozy bramowe, HDS czy side loadery, co znacząco zwiększa elastyczność i efektywność logistyczną. |
Szybka instalacja | Solidna konstrukcja kontenera morskiego gwarantuje, że ten zbiornik na diesel może być ustawiony praktycznie w każdych warunkach terenowych, co znacznie upraszcza instalację i redukuje koszty prac montażowych. Do posadowienia tego zbiornika nie jest wymagane wykonanie czasochłonnego i pracochłonnego fundamentu. |
Kompletny produkt, gotowy do natychmiastowego użycia | Stalowy zbiornik wyposażony jest w pełne oprzyrządowanie, takie jak dystrybutor paliwa, automatyka wykrywająca wyciek paliwa oraz oświetlenie. Dzięki temu jest gotowy do natychmiastowego użytku. Konstrukcja wymaga jedynie przyłączenia instalacji uziemienia o odpowiedniej rezystancji oraz podłączenia źródła zasilania. |
Zwiększone bezpieczeństwo operacyjne | Umieszczenie zbiornika w zamkniętym kontenerze morskim ogranicza dostęp osób niepowołanych i chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz kradzieżą, a także przed wpływem ekstremalnych warunków klimatycznych. |
Wielozadaniowość | Może służyć jako magazyn paliwa, niezależna, samoobsługowa stacja paliwowa do zaopatrywania floty własnej, czy też zabezpieczenie paliwa dla generatorów awaryjnych. Po opróżnieniu, konstrukcję łatwo przetransportować w inne miejsce, w którym jest aktualnie potrzebny. |
Optymalizacja kosztów | Ustandaryzowana konstrukcja i wyposażenie, uproszczona do minimum instalacja, mobilność oraz krótki termin dostawy od momentu zamówienia sprawiają, że jest to produkt wysoce ekonomiczny. Gwarantuje solidną jakość, niezawodność i spełnianie standardów bezpieczeństwa, bez konieczności inwestycji dużej ilości czasu, pracy i kapitału. |