Mobilność to jedna z cech, które nabierają szczególnego znaczenia przede wszystkim w dwóch przypadkach:
- gdy przedsiębiorca realizuje mniejsze i większe projekty w zmieniających się lokalizacjach, np. projekty budowlane, infrastrukturalne, misje ratunkowe itp.,
- gdy warunki w miejscu działania przedsiębiorcy nie pozwalają np. na budowę standardowego obiektu (np. ze względu na budowę geologiczną, słabo rozwiniętą infrastrukturę czy skomplikowane procedury uzyskiwania zezwoleń na budowę i inwestycje).
Elementem zapewniającym łatwą logistykę i transport naszych zbiorników i stacji paliw są przyjęte przez nas rozwiązania konstrukcyjne. Jednym z nich jest umieszczanie np. zbiornika w kontenerze (standardowym kontenerze morskim lub kontenerze wykończonym panelami warstwowymi). Drugim (w przypadku stacji paliw) jest przygotowanie produktu tak, by miał on charakter produktu all-in-one, dzięki czemu może być szybko wdrożony do eksploatacji. Chodzi o to, by zbiornik był wyposażony we wszystkie elementy umożliwiające bezpośrednią dystrybucję paliw. Mowa tutaj o takich elementach, jak np. wygodna platforma, na której można zamontować dystrybutor paliwowy, dach osłaniający platformę, rozdzielnia elektryczna, oświetlenie itp.
Mobilne rozwiązania pozwalają na szybszą reakcję na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku. Zapewniają elastyczność lokalizacyjną i pozwalają na minimalizację kosztów rozwoju infrastruktury. W odległych, słabo zurbanizowanych terenach, w miejscach charakteryzujących się surowym klimatem czy ekstremalnymi warunkami klimatycznymi, a także tam, gdzie zapotrzebowanie na paliwo jest intensywne, ale okresowe, inwestycje związane z rozwojem infrastruktury i zabudowy stacjonarnej najczęściej wiążą się z dużymi kosztami. W takich przypadkach stosowanie rozwiązań mobilnych ma szczególne, ekonomiczne uzasadnienie. Odpada wówczas potrzeba inwestowania w trwałą infrastrukturę, która może okazać się zbędna lub nierentowna. Ryzyko inwestycyjne jest dużo niższe. Maleje także skala procedur związanych m.in. z uzyskiwaniem pozwoleń na budowę czy załatwianiem urzędowych formalności.

Samoobsługowa stacja tankowania różnych rodzajów paliwa
objętość: 40 m3

Stacja kontenerowa ze zbiornikiem pięciokomorowym o pojemności 61 m3
objętość: 61 m3

Przenośna stacja paliw ze zbiornikiem o pojemności 55 m3
objętość: 55 m3

Niestandardowy kontener socjalny – by dawać wytchnienie i cieszyć oko
indywidualny projekt z dedykowaną aranżacją

Zbiornik na olej napędowy w kontenerze
pojemność: 10 m3

Samoobsługowa stacja paliw na tor wyścigowy
pojemność: 18 m3

Przenośna stacja paliwowa z platformą w formie tacy ociekowej
objętość: 40 m3

Zbiornik paliwowy z platformą i dachem, służący do dystrybucji paliw
pojemność: 70 m3

Cylindryczna stacja paliw z platformą zabudowaną z dwóch stron
objętość: 20 m3

Stacja do tankowania pojazdów i skuterów śnieżnych dla klienta z Norwegii
objętość: 20 m3

Zbiornik na paliwa płynne z platformą i dachem, wyspa Hestoya w Norwegii
objętość: 26 m3

Stacja paliw z nietypową platformą, osłoniętą z dwóch stron
objętość: 30 m3

Kapsuła normobaryczna w kontenerze dla klienta z Ameryki Północnej
liczba miejsc: 9 + 2

Paliwowa stacja w kontenerze dla klienta z Norwegii Zachodniej
objętość: 35 m3

Stacja paliw mobilna na terenie przemysłowym
objętość: 50 m3

Normobaryczna kontenerowa komora dla klienta z Kanady
liczba miejsc: 9 + 2

Stacja paliw kontenerowa dla klienta z Tiesleidalen w Norwegii
objętość: 35 m3

Zbiornik paliwowy w kontenerze – Botnhamn, Norwegia Północna
objętość: 40 m3